duminică, 20 martie 2011

Recunosc.....Mi-e dor!

       Sunt zile in care ne simtim stingheri,departe de universul adevarat,departe de paradis si fara sa vrem....ni se face dor!
       Sunt momente pe care,fara sa vrem,ni le amintim,ni se face dor de ele.Este exact ca atunci cand iubesti ceva,sau pe cineva cu adevarat si acel lucru,sau persoana,iti este furata,sau te abandoneaza,iar tu,fara sa vrei,in momentele de singuratate si neputinta,iti amintesti de clipele acelea.
       Sunt persoane de care ne e dor,dar nu puteam  sa le aducem langa noi,nu putem sa le aratam tot ce avem,simtim sau speram....si ni se face dor!
       Sunt lumi diferite,pe care oricat am vrea sa le aducem la un punct comun....nu putem....si ne e greu,suferim,iar la un moment dat,ni se face dor!

       De fapt....daca stau bine sa ma gandesc,mi-e dor de tot ce a fost candva,de oamenii care au fost in viata mea candva,de lucrurile care m-au inconjurat,de prietenii pe care i-am pierdut,si de amintirile care trebuie sa le scot cumva din minte! Recunosc......MI-E DOR!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu