joi, 7 aprilie 2011

♥Te iubesc!♥

La inceput nu te iubeam....dar acum,nu pot sa-mi imaginez viata fara tine!
Iubesc tot ce e legat de tine,iubesc tot ce imi aminteste de tine,orice loc in care am fot impreuna...TE IUBESC pe tine!Zilele cu tine trec atat de repede,in timp ce atunci cand suntem separati...timpul se misca exact ca un melc ce trebuie sa strabata 1000 de km.
Dar nu`mi pasa!Important e ca TU esti al meu,iar EU sunt a ta!!♥
Daca ar fi sa`mi pun o dorinta?...Hmm....pai sa vedem...ce mi-as dori? aaa...gata.STIU! Mi-as dori sa fim impreuna pentru TOTDEAUNA!!!
Iti multumesc in acelas timp,ca mi-ai redat zambetul,ca m-ai facut sa cred din nou in iubire,sa fiu din nou FERICITA!
Dintr-o gluma,am ajuns sa ne iubim cu adevarat...Stiu! Nici mie nu`mi vine sa cred ca in atat de putin timp am creeat o poveste MINUNATA!
    TE IUBESC!!  TE IUBESC!!  TE IUBESC!!  TE IUBESC!!  TE IUBESC!!  TE IUBESC Dennys!!....si as putea continua,dar cuvintele nu sunt deajuns sa iti arate ce simt pentru tine!:x:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu