joi, 23 decembrie 2010

Ganduri pentru oameni dragi :X

Steateam azi in fata calculatorului si....chiar nu stiam ce sa postez,nu aveam nicio idee dar dintr-o data am gasit ceva interesant (sau cel putin asa cred :d ).O sa scriu cateva ganduri pentru cei dragi,ca tot suntem in preajma sarbatorilor!
  1. "Va multumesc pentru ca m-ati invatat si educat sa ajung ceea ce sunt. Ati imbatranit cu straduinta sa va ridicati copii, ati facut sacrificii ca sa ii cresteti. Sunteti niste parinti minunati si va datorez tot ce am facut pana acum, si va iubesc mai presus de cuvinte!Va multumesc ca a-ti avut grija,si inca mai aveti,sa nu duc lipsa de nimic,sa fiu un copil fericit.Mi-a-ti oferit dragoste,caldura,intelegere,mangaiere,alinate si multe multe altele.Stiu ca munciti inca din zorii zilei pana seara tarziu (indiferent de cum se prezinta vremea de afara)sa imi oferiti ce-i mai bun,iar eu,la randul meu,o sa va daruiesc DRAGOSTE,RESPECT si MANDRIE.VA MULTUMESC NESPUS DE MULT si cum am spus si mai devreme: VA IUBESC MAI PRESUS DE CUVINTE!!!" [parintilor mei]

   2. "Dragii mei,chiar daca nu stam tot timpul impreuna,voi a-ti incercat mereu sa acoperiti aceasta distanta ce pare o eternitate,si a-ti reusit!Mi-a-ti fost alaturi atat in clipele cele mai frumoase,cat si in clipele cele mai grele din viata mea,si mi-a-ti ascultat de fiecare data durerile din suflet si a-ti incercat sa-mi aduceti mangaiere.Nici nu mai stiu ce sa va mai spun,poate doar ca MA SIMT MINUNAT CU VOI si sunteti CEI MAI TARI!!! :)) Va multumesc pentru tot!" [prietenilor mei]
  
  3. "Enigmatici si cuminti,Terminandu-si rostul lor,Langa noi se sting si mor,Dragii nostrii,dragi...BUNICI" Gandurile cele mai intelepte,oamenii cei mai "incercati" de soarta,oamenii cei mai iubitori si grijulii.Poate nu v-am aratat nicodata respectul meu indeajuns si nici iubirea,insa asa sunt eu: las oamenii sa deduca singuri ceea ce cred eu despre ei,ceea ce simt eu pentru ei.Totus acum,as vrea sa va marturisesc cat de mult insemnati voi pentru mine,si cat de greu ar fi fara voi...."SARUTMANA BUNICUL MEU,SARUTMANA BUNICA MEA!"(Bunicilor mei)






   Si nu in ultimul rand,as vrea sa multumesc tuturor celor care ma iubesc,ma sprijina,si care ma ajuta sa trec peste toate clipele grele din viata mea!!!! VA MULTUMESC TUTUROR si sincer.....VA IUBESC pe toti!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu