vineri, 24 decembrie 2010


Si iata-ne ajunsi in pragul srbatorii Nasterii Domnului:
Dupa cum,stiti noaptea aceasta am deschis cu drag portiele colindatorilor,veniti cu ganduri bune si frumoase,iar pentru induiosatoarele colinde le-am oferit,fiecare dupa avutie,si cate un mic dar,ceva specific colindului.
Azi,am fost mai activa ca de obicei: m-am trezit la ora 7 si 30 de minute,deoarece am fost la Biserica pentru a ma impartasii.
Ajunsa acasa am ajutat la curatenie si la bucatarie (nu prea mult ce-i drept :) ,deoarece m-am plictisit repede,asa ca am renuntat la gatit :-D)
In rest...ce sa mai spun...o zi foarte ocupata,foarte agitata.
Eu va urez SPOR LA TREABA,iar maine dimineata voi posta o urare specifica sarbatorii Craciunului,care sa va umple inimile de bucurie,pace si frumusete!!
Pe maine! :*:*:*:*

Un comentariu: