joi, 3 februarie 2011

Dorinte...

Mi-as dori sa dau timpul inapoi,sa intorc clepsidra,sa te privesc din nou in ochi si sa-ti spun cat de mult TE IUBESC.
Mi-as dori sa fiu copil mic,pentru ca juliturile din genunchi,m-ar durea mai putin decat rana din suflet

Imi doresc sa fi aici,
Imi doresc sa ma-ntelegi,
Îmi doresc să te implici,
Îmi doresc să ma alegi,
Îmi doresc să-mi spui ce simţi,
Îmi doresc să îmi vorbeşti,
Îmi doresc să nu mă minţi,
Îmi doresc să îmi zâmbeşti,
Îmi doresc să mă saluţi,
Îmi doresc să nu eziţi,
Îmi doresc să mă săruţi,
Îmi doresc să fim iubiţi,
Îmi doresc să mă adori,
Îmi doresc să mă priveşti,
Îmi doresc să-mi dai fiori,
Îmi doresc să mă doreşti,
Îmi doresc ca să citeşti,
Îmi doresc să şti ceva,
Îmi doresc să mă iubeşti,
Îmi doresc să fi a mea.
Îmi doresc să îţi vorbesc,
Nu-mi doresc să mă răneşti,
Îmi doresc ce îmi doresc,
Îmi doresc doar să citeşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu