marți, 1 februarie 2011

O sa fi...o sa fi...o sa fi....:>:))

Cioculet: Am o veste...foarte buna...adica buna...adica nu stiu cat de buna...
Sufletel:Zii...nu ma mai tine cu sufletel in urechi :))
Cioculet: Deci...cum sa incep?
Boy XxX:Spune odata ca fac aici stop cardiorespiratorvascularotermicmeteograv :))
Cioculet: Off...binee! Sunt...in...insar...insarci...insarcina....sunt gravidaa!!!:))
Sufletel: O sa fiu...ma...maa...matusicaa!!!:X:X:))
Boy XxX: Ba tu vorbesti serios?!O sa fiu...unchi??:O
Cioculet: Daaaaa!!
Sufletel: Bai....Il face tacsu fotbalist :)):))
Cioculet: Nu,nu ca o sa fie fetita!O face mama manechin :>;))
Boy XxX:E da? Ia sa vezi ca fratimiu vrea baiat
Cioculet: Si ce?Crezi ca acum ma duc la "gravizeli speciale" sa-i fac baiat?
Sufletel: Pai da ma...Cumnatica mea are dreptate....
 Se aude usa...Intra viitorul tatic Buble XxX :))Sufletel: A venit cumnatu....ii zici?
Cioculet: Daaaa :-j...Incerc...
Buble XxX:Buna buna la toti!Ce e linistea asta?A murit soacramea?:))
Cioculet: Hai maa...nu mai fi asa...noi avem o veste pentru tine
Sufletel:Una...costisitoare!:-d
Boy XxX: Frate...fi tare...o sa fie un soc!
Buble XxX:Ma speriati...
Sufletel,Cioculet si Boy XxX: O sa fi...ta...ta...tatic!!!
Buble XxX: Absolut....minunat!:X
Cioculet: Daaa...stiam ca asa o sa zici...TE IUBESC!
Buble XxX: Il face tata fotbalist
Sufletel si Boy XxX: O sa fie fetita!:d
Buble XxX: E socant!!:))
Cioculet: Off...hai la cumparaturi...
Buble XxX: Ti-am spus ca e socant frate nu?
Boy XxX: Stiu..eu am una acasa.
Buble XxX: Tu una...da eu o sa am doua :((
Sufletel si Cioculet: O sa ne inmultim...O sa ne inmultim...Ura Ura!:X:X
Boy XxX si Buble XxX: Si noi o sa albim Si noi o sa albim....Ura Ura! X(:))
Sufletel si Cioculet: Barbatii astia...:))
Boy XxX si Buble XxX: Femeile...ce sa te faci cu ele?

 
"Modelu lu mama :))"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu