luni, 14 februarie 2011

Happy Valentine's Day !


14 FEBRUARIE....:x:x:x 
 O zi speciala,in care toti indragostitii isi declara dragostea prin diverse moduri...
  Chiar daca nu e o sarbatoare romaneasca,noi,tinem cont de ea,si vrem ca persoana de langa noi sa se simta cea mai iubita!
Cele mai des daruite cadouri sunt mesajele cu tema dragostei,flori,inimioare,invitatii in locuri speciale si multe altele...
Cel mai fericit esti atunci cand ai persoana iubita langa tine....Dupa parerea mea,acesta este cel mai frumos "cadou"!
 Eu v-am pregatit cateva mesaje (asta pentru cei care au intarziat cu urarile)cateva imagini si bineinteles un videoclip specific acestei zile!Si astept coment-uri de la voi in care sa-mi spuneti ce a-ti primit!!!!!!:X:X:X:X:X




  Cineva a intrebnat ce ii face pe oameni fericiti. Unii au raspuns ca bogatia, altii – celebritatea. Ma gandeam la asta atunci cand am primut SMS-ul de la tine. Am zambit si am raspuns ca pe mine asta ma face fericit.
  Esti un trandafir crescut in inima mea. Promit sa-ti fiu aer, apa, pamant. Dar tu trebuie sa-mi promiti ca vei inflori numai pentru mine.
  Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte. Te iubesc!  Voi merge alaturi de tine pe strada cu o conditie: ascundeti aripile pentru ca lumea sa nu stie ca esti ingerul meu!
  Ti-am zis ca te iubesc? A, da, acum o ora... Cand sunt cu tine nici timpul nu mai reuseste sa-mi distraga atentia, esti persoana pe care as iubi-o cu 10 mii de inimi si tot n-ar fi suficiente ca sa pulseze iubirea care mi-a umplut fiinta din ziua in care ne-am cunoscut. Nu stiu cui sa multumesc ca mi te-a scos in cale, dar a facut cel mai nobil lucru... Ti-am zis ca te iubesc?...
  De Sfantul Valentin vreau sa iti spun ca iubesc!Motivele pe care mi le dai in fiecare zi pentru a te iubi? zambetul tau, ochii tai, bunatatea ta, atentiile pe care mi le faci si modul in care imi inseninezi viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu