marți, 8 februarie 2011

O zi...o dragoste!

       O zi incepe cu Rasaritul,continua cu Lumina si se termina cu Apusul.
       Asa e si cu dragostea:incepe cu un zambet,continua cu un sarut si se termina cu o lacrima.Insa sunt si cazuri in care,dragostea,are doar inceput si sfarsit,sau cateodata,nici macar atat.
      Cum adica?Simplu.Cateodata suntem atat de rusinosi,de timizi si de retrasi incat nici nu indraznim sa ne marturisim sentimentele fata de o persoana.
       Dar cateodata,poate e mai bine sa tinem in noi,deoarece un refuz cred ca ar durea mai tare.Mi-am dat seama de acest lucru zilele trecute.
        Partea buna este ca am trecut peste,si m-am invat minte,iar azi,mi-am marturisit sentimentele fata de unele persoane,asta ca sa nu se inteleaga altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu