luni, 31 ianuarie 2011

Emisiune

     Ieri,dupa cum stiti,am fost la o noua editie a emisiunii Dedicatii populare,si pentru ca a fost sarbatoarea Sfintilor Trei Ierarhi Vasile Grigore si Ioan am avut foartee multe dedicatii.
    Bineinteles ca ne-am simtit minunat,mai ales datorita colegilor din spatele camerelor care dansau si cantau de "mama focului".Si cum sa nu te simti bine cu cantecele noastre frumoase si dansurile Marinei,si cu frumusetea studioului amenajat impecabil?
    Nu am stat pana la finele emisiunii deoarece am plecat la o petrecere in cinstea zilei unui prietn de familie.Tocmai acesta a fost si motivul absentei mele de ieri...
    Oricum...multumiri echipei Columna Tv,domnului director Dan Ciobanu,si telespectatorilor care ne urmaresc in fiecare saptamana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu