duminică, 23 ianuarie 2011

Amintiri :X

DE DRAGOSTE:

1)Tu poti sa te-ndoiesti de Soare                          
De focul ce scanteie-n stea
De legile nemuritoare
Dar nu si de iubirea mea.

2)Pe o banca intr-un parc
Sta o fata si-un baiat
S-amandoi se tot gandesc
"Cum sa-sti spuna TE IUBESC?"

3)Titanic,titanic
Vapor blestemat
La pirma iubire
Te-ai si scufundat.

4)Nu-ti doresc sa fi regina
Nici de neam imparatesc
Ci-ti doresc sa fi iubita
De cel pe care-l iubesti!


DE PRIETENIE

1) Frmoasa-i prietenia,
Sa nu o lasi sa piara
Caci e o amintire
A anilo de scoala.

2)E greu sa uiti clipele
Care le-ai petrecut
E greu sa uiti prietenii
Pe care i-ai avut.

3)Daca-ti spune cineva
Sa uiti de prietena ta
Tu sa-i spui ca e pacat
Ca nici ea nu te-a uitat.



TRISTE

1)Am acceptat prietenia ta
Era mai mult decat nimic
Dar eu speram in fiecare zi
Sa ma iubesti si tu umpic.

2)Blestemat fie acela
Si in cer si in pamant
Care a iubit o fata
Si-a lasat-o suspinand.

3)Doar perna stie cat am plans
Tu nu vei sti,ca nu-ti voi spune
Tinand in brate perna strans
Rostind in soapta al tau nume

4)Te-am iubit cum n-am sa mai iubesc
Si-mi pare rau ca nu m-ai inteles
Te-am iutit dar n-am sa te opresc
Din drumul tau pe care l-ai ales.
HAIOASE

1)Sunt eleva la seral
Te iubesc la radical
Cand te ridic la patrat
Ma trezesc cu tine-n pat.

2)Foaie verde foi de varza
Toata lumea se distreaza
Numai noi nu ne distram
Stam la scoala si-nvatam.

3)Pe la noi prin Romania
Te apuca nebunia
Nu e fata sau baiat
Sa nu fie sclerozat.

4)Nu iubi baiat brunet
Ca are magnet in piept
Pieptul fiind magnetizat
Te atrage drept in pat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu