vineri, 21 ianuarie 2011

Schimb pe schimb se face botox :)):))

      Ziua de vineri...cea mai frumoasa zi din saptamana...mai ales dupa ora 18:00 in colo :))
      Azi am fost pusa pe drumuri inca de dimineata.La ora 8 fara ceva eram in picioare deja,defapt,mai clar,in masina,in drum spre Targoviste,la cumparaturi.
     Pe la vreo 11 am terminat si noi (in sfarsitttt) cumparaturile si am plecat spre casa...in cazul meu spre scoala,dar inainte,am dat putin prin piata,sa ma uit de ate pentru pampoane :D
      In fine...am ajuns si a scoala,am stat de vorba cu fetele,ne`am mai certat,alea alea si apoi ce ne`a venit? Sa facem schimb de haine :D:))...si daca tot facem asta...sa facem schim si de nume asa ca:
-Denisa mai nou a devenit Rebeca(eu),
-Larisa a devenit Denisa,
-Rebeca(eu) a devenit Larisa.
    Si sa nu uitam...si in fata profesorilor "diferite" in afara de mate` normal unde m`a ascultat pe mine si mi`a dat o nota bunaa :X:X...aaa...si ca sa fie ziu completa,la isorie am desenat floricele:)) si ne`am machiat,iar in ultima pauza,am facut reclama la luciu de buze si la botox :)):)):))


Un comentariu:

  1. Botox treatment can make wrinkles and frown lines disappear easily without the need of invasive procedures.

    RăspundețiȘtergere