duminică, 9 ianuarie 2011

Un nou proiect marca Columna TV

In primul rand as vrea sa-mi cer scuze ca nu am postat ieri,deoarece am avut o mica defectiune pe site-ul Blogger.
Azi,am  fost prezenta la emisiunea Vanessei Toma la Columna tv,unde am petrecut cateva ore minunate:am cantat,am dansat,am dat dedicatii pentru cei de acasa,iar la final,ca recompensa pentru toate acestea,o telespecatoare fidela,ne-a indulcit cu un tort delicios.:X:X:X
Incepand de duminica viitoare,tot la Columna tv,incepand cu orele 15:30 ma puteti vedea intr-un nou format de emisiune,alaturi de Vanessa si de alti prieteni.Ne puteti urmari si live pe site-ul http://www.columnatv.ro/ . Veti putea da dedicatii persoanelor dragi,intrand in legura directa cu noi.Sper ca o sa va incantam duminica de duminica.Urmariti-ne!
                       Multumiri echipei Columna tv si domnului director Dan Ciobanu!

2 comentarii:

  1. DA....DECI CU SIGURANTA DE DUMINICA O SA NE DISTRAM TIMP DE 2 ORE LA COLUMNA TV....ALATURI DE CEILALTI....SI ITI MULTUMESC CA VREI SA FI ALTURI DE MINE IN FIECARE DUMINICA....DOUA ORE DE NEUITAT IN FIECARE DUMINICA....TE PWP...NE INTALNIM DUMINICA...LA 14:00...

    RăspundețiȘtergere
  2. CLAR :x
    abia astept
    si sti u...
    noi avem intotdeauna dreptate!!
    ;))

    RăspundețiȘtergere