marți, 11 ianuarie 2011

Dialoguri despre CTN si CTK :)) [Fetele stiuuuu]

In masina,in drum spre scoala:

DENISA: Uiteee-l,uitee-l !!
CORINA SI EU: Unde,pe cine?:-O
DENISA: Pe A..... :d
CORINA SI EU: aaaaaaaa :-j
[dupa 2 minute]
EU: Masinaaa,in spate,uiteee!!:X aaauuullluuu :))
CORINA: Ce draagutzz!!!
DENISA: NU E!
CORINA SI EU: Daaa...
EU: Acum am observat ca asta e mai joasa :))
DENISA SI CORINA: =))STIM
 La ora de info`: 

CORINA: Nu e sarac,lucreaza!
EU: Daa,ce sa faci cu 8 milioane pe luna?Sau parca 12? Nu mai stiu :))
CORINA: Atat ia? :-O
EU: Daa! :-j
CORINA: Baaa! Puteti sa spargeti toate geamurile,si usile si...
EU: Platim noi :))
CORINA: Exact! Voi faceti-va treaba! :-bd
EU: Lasaa,hai sa-ti arat ce poza are.
CORINA: Uuuu !:x:x
EU: Chiar ca "UUUU" :))
CORINA: E on?
EU: Nu,ca e timpu frumos.:P
CORINA: Pacat!
EU: Fa-ti si tu ID [CTK]:))
CORINA:Mai tarziu,si nu promit!
EU: Bine,bine,hai ca plec.
CORINA: Ne vedem maine CTN :))
EU: Da mai CTK :))
CORINA: Ce-as merge si eu..:(
EU:Stiiiu :> altadata,hai ca am plecat
CORINA: Fugii,paa!!:-h
EU: Pupa CTK :))

2 comentarii:

  1. baa rebe ma omori=))nu inteleg nimic:))adik ceva ceva stiu..dar nu tot app ai un blog d nota 10*

    RăspundețiȘtergere
  2. ee..coduri de la scoala :))
    Mss :*:X

    RăspundețiȘtergere