luni, 10 ianuarie 2011

Cele mai frumoase clipe ale anului 2010 :x

  M-am hotarat ca de azi inainte sa impartasesc cu voi,tot ce e frumos,pentru a va creea o dispozitie placuta,si pentru a uita necazurile si zilele rele.   In anul trecut,am avut parte de foarte multe momente minunate pe toate planurile.

   In primul rand,debutul anului trecut,a inceput "in forta" pentru mine,deoarece,inca din primele zile,am aparut la TV.Au fost emotii,dar in acelas timp bucurii,au fost abateri,dar in acelas timp reusite,au fost neplaceri,dar in acelas timp locuri si amintiri nemapoimenite,au fost discutii dar in acelas timp s-au legat prietenii.
 Luna aprilie mi-a adus si doua finute gemene superbe:Bianca Ioana si Ana Maria.iar vacanta de Paste a fost de asemenea una nemaipomenita. Apoi,a  urmat vacanta de vara.Pot spune ca a fost una din cele mai frumoase vacante,deoarece am petrecut-o alaturi de prietena mea cea mai buna[o saptamana MAXIMA pacee!!:))] si alaturi de ceilalti prieteni.:xPe 28 iunie,de ziua mea,parintii au fost darnici si mi-au organizat o petrecere pe cinste,unde au fost invitate toate persoanele aproiate.Si nu numai atat,pentru ca,in vacanta asta,in afara faptului ca am fost alaturi de cei dragi,in viata mea a mai aparut o persoana...o persoana speciala,a fost prima vacanta cu micuta mea veriosoara Daria Elena.
                                                                                                                        


Dar cum tot ce e frumos se termina repede,vara s-a sfarsit,iar scoala a venit peste mine,insa nu-mi pare rau,deoarece,am intalnit colegi noi,si am legat prietenii minunate.
                           

In rest,toate la fel de bune,mai ales in ultima perioada.Notele de la scoala sunt foarte bune,tezele au fost pe masura.Tot in aceasta perioada am fost invitata la foarte multe emisiuni cu tema folclorica.

Un comentariu:

  1. Ce sa spun esti o fata draguta sensibila plina de viata saritoare talentata si cu mult haz ...tine-o tot asa succes

    RăspundețiȘtergere