vineri, 28 ianuarie 2011

BFF :X

Salutareee!!>:D<
Azi am o propunere pentru voi...o propunere ceva mai spciala!(sau cel putin asa cred)
M-am gandit sa insir aici pe lista asta numele CELOR MAI BUNI PRITENI....bineinteles ca pentru fiecare o sa fac o descriere,o sa`l caracterizez asa cum il/o vad eu si asa mai departe....

Georgiana
"Maxim...intotdeauna!O prietena buna,cu care am putut sa vorbesc ORICE.Am impartit lacrimi,zambete,pareri...Am incercat intotdeauna sa aducem o vorba buna acolo unde altii au adus lacrimi,nefericire.Noi ne-am bazat pe sloganul "SI LA BINE SI LA RAU" si a functionat.Niciodata nu ne-am lasat la greu si am incercat sa facem tot posibilul sa fim fericite si sa nu ne certam.MAXIM FATO,MAXIM!:*"

Larisa
"O fata foarte prietenoasa,timida,draguta....o prietena foarte buna,care nu m-ar trada niciodata (sunt sigura).Stie sa puna o vorba buna acolo unde rana e deschisa,stie cand sa rada si cand sa planga,cand sa vorbeasca si cand sa taca.Ma simt foarte bine in compania ei! TE IUBESC SUFLETEL!"

Corina

"O fata intelegatoare,draguta,populara.Nu te lasa niciodata la greu si nu renunta prea usor la visurile ei "daca vreau ceva obtin" cam asta ar spune ea.A fost alaturi de mine mereu,am facut o gramada de chestii impreuna,pe care nu o sa le uit NICODATA!!"



Alexandra M.
"Mereu cu zambetul pe buze,glumeata din cale afara,total aeriana dar tot odata devotata,sincera,ambitioasa.Ea face ca orice lucru cu tenta negativa,sa aiba si o parte pozitiva,oricat de greu ar fi....Daca stai o zi cu ea sigur nu te plistisesti!!!"

Alex S.
"Un baiat foarte tare!Poti sa ii spui orice,oricand.La el nu e loc de NU SE POATE.E sincer,onest,de gasca,glumet....m-a ajutat foarte mult in clipele grele,m-a ajutat sa trec peste ele si ii multumesc nespus de mult!"

Andrei
"Ambitios,glumet,prietenos.Cele mai potrivite cuvinte pentru el....Si cred ca sunt de ajuns.Nu are rost sa mai lungesc,deoarece m-as repeta."


Ele sunt cei mai buni...si merita descrisi....la restu o sa mentionez doar numele(sper sa nu se supere dar sunt prea multi):Ramona,Beatrice,Alexandra T,Anca,Robert,Madalina,Daiana,Vanessa,Burty,Deea(sis),Dan,Stefan,Florin,Loredana,Alina,Ionut,Georgiana S,Denis,Ionela,Marina,Claudia,Danut C,Claudiu,Ramona L,Alexandra(liceu),Bogdan,Gaby,Sorina,Andrei G,Laura,Diana L,Diana D,Florina,Cristina,Varjo....si asa mai departe(sa ma scuze cei care nu i-am mentionat)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu